mk_logo

MetropoliaKobiet.pl

Twoje wyjątkowe miejsce w sieci! Uroda, moda, związki, zdrowie i wiele więcej!

Status osoby lubianej w pracy

Praca może być nazywana drugim domem, gdyż spędza się w niej bardzo dużo czasu. Nie dla wszystkich są to jednak przyjemne momenty. Niektóre z nas narzekają na atmosferę, inne na stres lub liczbę obowiązków,

Praca może być nazywana drugim domem, gdyż spędza się w niej bardzo dużo czasu. Nie dla wszystkich są to jednak przyjemne momenty. Niektóre z nas narzekają na atmosferę, inne na stres lub liczbę obowiązków,a jeszcze inne na wzajemną niechęć pracowników. Z tego też względu postanowiłyśmy podpowiedzieć Wam kilka myków, które sprawią, że otoczenie będzie darzyło was sympatią.

Fotolia 47070401 Subscription Monthly MNajważniejszym elementem jest pamiętanie imion współpracowników. Już od pierwszego dnia powinnyście próbować zakodować ich jak najwięcej, gdyż w ten sposób zrobicie niewątpliwie dobre wrażenia, a jak wiadomo, pierwsze wrażenie jest bardzo istotne. Nie zapominajcie o słuchaniu tego co mówią do Was inne osoby. Nie tylko będziecie jednymi z najlepiej poinformowanych osób w firmie, ale również staniecie się bardziej doceniane przez współpracowników. Kiedy ludzie czują się ważni lub wiedzą, że są słuchani, a ich historie nie są dla ciebie obojętne, automatycznie zaczynają darzyć słuchacza coraz to większą sympatią. Jeśli macie krótką pamięć możecie sobie notować informacje o tym o czym opowiadają koledzy w pracy, dzięki czemu będziecie nawiązywały kolejne konwersacje w oparciu o poprzednie, jak np. i jak było u mamy na imieninach, co za prezent wymyślił twój mąż na waszą rocznicę ślubu?

Zdecydowanie odetnijcie się od plotkowania. Jest to element, który może strasznie zniszczyć relacje pracownicze. Poza tym jeśli raz straci się zaufanie do danej osoby to trudno jest je odzyskać. Tak więc jeśli w firmie pójdzie fama, że jesteście plotkarami, trudno będzie pozbyć się tego znacznika. Jeśli jednak nie potraficie nie mówić o innych osobach to mówcie, ale pamiętajcie, żeby mówić w samych superlatywach. Chwalcie inne osoby za ich osiągnięcia i niech wam nawet przez myśl nie przemknie, żeby przypisywać je sobie. Bądźcie fair w stosunku do innych, wtedy też inni będą fair do was. Jeśli jest taka potrzeba służcie pomocą . Dotrzymujcie danego słowa i nauczcie się gratulować sukcesów innych pracownikom.

Pamiętajcie, jak Cię widzą, tak Cię piszą w związku z czym zawsze się uśmiechajcie i starajcie się nie narzekać. Ludzie, którzy wzbudzają pozytywne emocje są bardziej lubiani i lepiej postrzegani przez otoczenia, a przecież właśnie o to Wam chodzi, prawda?

Udostępnij artykuł:

Czytaj także:

kajmak2
Gotowanie

Słodkie wypieki

Każdy z nas uwielbia słodkie wypieki! Niezależnie od tego, ile mamy lat, te pyszności wciąż smakują wspaniale! Jeśli masz ochotę zrobić coś słodkiego, spróbuj skupić się

Czytaj dalej »