Twoje wyjątkowe miejsce w sieci!
Uroda, moda, związki, zdrowie i wiele więcej!

homecontact

Tags

Artykuły

Fit drugie śniadania

Jest to niezwykle pozytywna moda, która niewątpliwie odbija się na naszej kondycji fizyczno - psychicznej. Tak więc coraz więcej osób zwraca uwagę na to, aby ich posiłki były odpowiednio zbilansowane. Dlatego pamiętajmy, że wśród pięciu posiłków dziennie, bardzo ważną rolę odgrywa drugie śniadanie.

Jakie powinny być lunche / brunche? Przede wszystkim:
- lekkostrawne,
- bogate w witaminy
- bogate w węglowodany,
- bogate w białko,
- zawierające wiele składników odżywczych.

Fotolia 37677938 Subscription Monthly XXLPamiętajcie, że drugie śniadanie musi wam dostarczyć energii na cały dzień. Dziś zaserwujemy Wam kilka lunchowych inspiracji. Królują tutaj sałatki. Polecamy przepyszną sałatkę warzywną z papryki, mozarelli, pomidorków i mieszanki sałat wzbogaconą sosem vinegret.

Jeśli jednak preferujecie egzotykę, to idealnym połączeniem jest rukola z grejpfrutem. Jeszcze tylko szczypta soli, pieprzu i oliwy- palce lizać. Jak najbardziej, wskazane są również sałatki owocowe z bakaliami, których smak bardziej przypomina niesamowity deser aniżeli lunch. Idealne drugie śniadanie to także jajko na twardo, starte jabłko z marchewką, omlet, frittata, płatki owsiane z owocami czy banan z kefirem.

Wielbicielkom twarożku proponujemy dodatek szczypiorku a fankom owocowych koktajli serwujemy przepis na koktajl malinowo- miętowy. Do jego przygotowania wystarczy:
- 250 g malin
- 500 ml kefiru
- 2 łyżki cukru
- 2 listki mięty.

Do kefiru wrzucić maliny i posiekane listki mięty a następnie wszystko zmiksuj i dodaj cukier (o ile nie możecie się bez niego obyć :)). Gwarantujemy niezapomniane doznania smakowe!

Pamiętajcie, że drugie śniadanie to bardzo ważny posiłek, który musi dostarczać witamin niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przez kilka godzin.

Podziel się:

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn